اجرای ویژه برنامه وصیت خوانی شهید سلیمانی در هفته دفاع مقدس 

اجرای ویژه برنامه وصیت خوانی شهید سلیمانی در هفته دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت:کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور در نظر دارد در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه وصیت خوانی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کند.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور در نظر دارد در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه وصیت خوانی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه افزود: این ویژه برنامه در قالب مراسم و با حضور جوانان عضو کانون و با دعوت از خانواده های معظم شهدای محله مسجد برگزار شده و گوشه ای از وصایای شهدای منتسب به این خانواده ها نیز قرائت می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این قرار است در این مراسم از خانواده های معظم شهدا در راستای تداوم اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده ها تجلیل کنیم.

بزم آور ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده قرائت دلنوشته های تعدادی از بچه مسجدی های عضو کانون خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سخنرانی با محوریت دفاع مقدس است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا این مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: همچنین طرح تلاوت نور را اجرا کرده و ثواب آن به روح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و حاج قاسم هدیه می کنیم.

بزم آور اضافه کرد: حضور در گلزار شهدای روستا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از دیگر برنامه ها است که روز پنج شنبه با حضور نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور بیان کرد: ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران برگزار می شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: سعی داریم با اجرای این ویژه برنامه ها یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و جوانان مسجدی را با آرمان های آنها آشنا کنیم.
 

شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور از کانون های روستایی جنوب کرمان است که در روستای دریاچه از توابع شهرستان جیرفت قرار دارد.

پایان پیام/ 586